torsdag, november 09, 2006

"På-gränsen"-lista från nånstans som jag glömt..

Snattat/ stulit i en butik som liten?
Har för mig att jag och en kompis tog en gummiboll på Åhléns (eller Tempo som det hette då) när vi var små. Eller om vi TÄNKTE ta den och sen lade den tillbaka, minns inte exakt…

Snattat/ stulit i en butik som tonåring?
Nop.

Ljugit för dina föräldrar?
Vem har inte det? Inga grova saker dock. Mamma har för det mesta fått sanningen levererad förr eller senare...

Ljugit för en partner?
I tidigare förhållanden, usch ja.

Ljugit för en kompis?
Kan inte minnas att jag gjort det. Men säkert har det förekommit nån vit lögn…?

Tagit en oskuld?
Nä, inte vad jag vet…rätt säker…

Ljugit för en partner om antal sexpartners? Kanske reducerat antalet vid något tillfälle


Fejkat en orgasm?
Nop.

Låtsats sova för att slippa ha sex?
Kan nog ha hänt. Men då har jag nog faktiskt varit väldigt trött.

Haft sex med nån du inte visste namnet på?
Näe! Men jag kan ha glömt det strax efter ;-)

Haft sex med någon som hade tjej?
Usch ja…verkar inte alls vara nåt hinder för killar.

Slagit någon (inte när du var barn)?
Och en gång på högstadiet när en kille var dum mot min bästis. Lappade till mitt ex en gång när han med en vodkaflaska bakom ryggen ljög om sitt spritintag.

Spottat någon i ansiktet?
Nej.

Hällt en drink över någon?
Ja, spritkrig har jag haft några gånger. Kladdigt och kul.

Skrikit hora till någon?
Aldrig och kommer aldrig att göra det.

Tagit någon drog?
Sprit och cigg på sin höjd.

Gått mot röd gubbe?
Haha, ha, men då får jag bastning av F

Kört bil berusad?
TROR att jag kan ha kört bil det en gång då jag druckit en starköl. Jag hade gått ut gymnasiet och hade glömt att jag tagit bilen på ett jobb så jag körde jätte-jätteförsiktigt hem och var livrädd hela vägen. Eller om jag lämnade kvar bilen..*hoppas!*

Kört bil alldeles för fort?
Nån gång har det nog gått lite fort… Jag är annars mer känd för det omvända ;-)

Hur fort?
140-150 kanske…inte mer

Jobbat svart?
Jo, städjobb har hänt att jag tagit svart.

Gjort en polisanmälan?
Flera gånger för bilinbrott bland annat.

Blivit polisanmäld?
Har aldrig hänt, nej.

Ringt 112?
Oja, särskilt när jag bodde centralt granne med en fotbollsstadium. Då kunde det gå hett till nere på gatan om nätterna.

Skadat dig när du varit berusad?
Hamnade av misstag mitt i ett slagsmål på Gotland, fick en dominoknuff och föll mot ett glas och skar upp handen lite men det blödde rejält. Felet var dock inte alls mitt men jag hade kanske haft bättre balans om jag varit spiknykter.

Skadat någon annan när du varit berusad?
Njäe, det kan jag inte påminna mig om.

Dödat ett djur?
Tyvärr har jag kört på både en räv och fått upp en kanin i hjulhuset *brr*

Varit full på jobbet?
Jamen det har jag. Fast inte på arbetstid utan efter jobbet men jobbet. Minns särskilt en kräftskiva…jahujedamej va kul vi hade.

Sjukanmält dig från jobbet för att du har varit bakis?
Nä, det är råfusk! Har aldrig hänt! Jag har släpat mig till jobbet no mater what.

Ljugit när du besvarat dom här frågorna?
Nix…

Inga kommentarer: