söndag, november 19, 2006

Min berättelse om...


Bild från morguefile.com

Nu min vän, nu har papprena från familjerättsgruppen kommit. Jag ska sätta mig på momangen och börja skriva.

De efterfrågar MIN berättelse om ER. Och det ska sannerligen bli en ära att få tala berätta vilka bra föräldrar jag är övertygad om att ni kommer att bli. Om några kan ge ett litet barn en trygg och kärleksfull uppväxt så är det hos er.

Tangenterna ska glöda, här finns ingen tid att förlora.

Du vet att jag önskar er all lycka på vägen.

"Det var en gång..." skriver Cinks

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å ditt inlägg idag andas hopp och förtröstan. Lycka till med det du ska formulera. Kan någon så kan du :)

Cinks sa...

Ja, det gäller ju att verkligen tänka till. Kring just det här paret är det svårt att hålla tillbaka superlativen... =D

Allt är nu färdigskrivet och godkänt från dem. Nu ska det bara postas. Ja tänk, snart har de kanske sin efterlängtade bejby i sin famn *oh, jag ryser...*

Anonym sa...

Underbart. Önskar att jag hade fått göra något så fint för någon. Det där lät ju hur tragiskt som helst, men äsch, du fattar. För övrigt är jag sällskapssjuk. Sällskapssjuk och enstörig. På samma gång.. En-STÖRIG, det är jag idag. Och sällskapssjuk Fast nu hamnade jag ur fokus helt: Hur fint som helst är ditt inlägg och den lilla texten värmer mig.