söndag, november 16, 2008

Boostad

1. Järn och vitaminer på morgonen
För att försöka mildra mitt otäcka spring i benen har jag nu ökat mitt tillskott av järn från i stort sätt obefintligt till en tablett varannan eller var tredje dag. Detta i kombination med bland annat vitaminer och Linfröolja.

2. Mineraler och akupunktur på kvällen
På kvällen dricker jag Calm, en blandning av mineraler, för att lugna kroppen innan jag lägger mig och för att vitaminer och mineraler tydligen inte ska tas vid samma tillfälle.

Dessutom sätter Mannen akupunkturnålar i benen om det inte hunnit bli för sent. Som igår till exempel. Hemskt, eftersom springet redan hade börjat och det kändes som tortyr att behöva sitta stilla med nålarna i. Men resultatet - vaknade bara två gånger i natt och behövde bara gå upp en gång vid halv två och stretcha.

Ska bli spännande att se om jag får sammandragningar ikväll som jag fick sist han nålade upp mig i benen. Men nu skulle jag nog inte bli lika rädd, tiden är ju liksom ändå i princip inne...

Inga kommentarer: