lördag, november 15, 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Minks!
7 alldagliga & knäppa saker om Cinks

1. Ljummen mjölk...
tycker jag är osmakligt. Därför har jag aldrig mjölk på gröten och därför säger jag alltid till om att få latten lite extra varm.

2. Singing bee...
...har jag en hemlig dröm om att vara med i. Tycker att jag är rätt vass på låttexter.

3. Gå på händer...
...har jag gjort på Sergels torg (och på de flesta andra ställen som jag har varit på, ibland i hemlighet). Som längst har jag nog gått nära tre minuter på händer.

4. Möblera om...
...istället för att räkna får när jag ska somna är mitt toppenknep för att duna in på skönaste sätt!

5. Öppna dragkedjor...
...fixar jag inte riktigt. Ser jag nån jag känner som har en öppen dragkedja på sin jacka måste jag dit och dra upp den.

6. Sitta på biltak i 60 km/h...
...är inget jag rekommenderar men just då, 1988, och där, i Frankrike, och med dem, bästa väninnan och några coola surfers, kändes det rätt och modigt.

7. Coldplays första skiva...
...är värd att lyssna på. Särskilt som sovmusik. Min cd-spelare har säkert snurrat den runt över tusen gånger men jag har nog mest första hälften av skivan som jag har hört.

Jag utmanar:
Tisalen
Norrlandslugn
Mamma P
AstaKerstin

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

2 kommentarer:

AstaKerstin sa...

Nu har jag kommit så långt så att jag har registrerat ett användarnamn på en blogg, naturligtvis astakerstin. Kanhända svarar jag på din utmaning någon dag också, på min blogg och inte som en kommentar till din. Det rör på sig :-))

Cinks sa...

Hejja, hejja! Hörde att du har en "ny-gammal" dator också så det är bara att köra. Ser fram emot att få ta del av den!