onsdag, november 19, 2008

v.37

Vecka: 36+2
Vikt: + 11kg, 2 kg från 70!
Humör: Hormoner som svänger mig från högt till lågt, från skratt till gråt. Det var faktiskt länge sen jag skrattade så mycket och ofta som jag gör just nu. Till tårar. Jättekul. På kvällarna är jag nog inte så kul däremot. Rastlös i hela kroppen och Mannen får knappt röra mig.
Kläder: Svart topp, svart tunika utanpå, jeans med knästrumpor utanpå, ankelhöga svarta stövlar
Blodtryck: 114/75
Järnvärde: 122
Glucos: 5,4
Mage: 32. Svårt att mäta i vanlig ordning eftersom den låg på tvären.
Hjärtljud: 140
Eventuella besvär: Rastlösa ben på kvällen och natten fram till ca 03.00. Därefter brukar jag kunna sova hyfsat och på morgonen är det alldeles stilla i kroppen. Njuuutning och därför svårt att komma upp. Lätt mjölksyrig känsla i kroppen. Lite halsbränna på kvällarna.
Bebisens rörelser: Prassel och sprattel än här, än där...
Efter barnmorskebesöket: Mannen och jag gjorde sällskap in till stan och pussades sen hejdå och gick åt varsitt håll.

Inga kommentarer: