tisdag, november 04, 2008

Ny vattendröm

Snabb, snabb vattendrömsresumé innan jag tar dagens första och enda latte och börjar skörda i arbetshögarna

Drömde att jag stod vid vattnet och ville gärna bada men var bara rädd och vågade inte. Havsbotten var klippig och stenig med helt klart vatten. Inte en endaste läskig sjövarelse fanns i sikte. Folk runt omkring mig höll utkik och kunde bara se en haj lite längre ut, så kusten var i princip klar.

Men jag kom inte i. Jag var bara rädd och osäker.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle gissa att ditt undermedvetna är lite orolig över vad som komma skall.... vilket är fuuuullt normalt :)

frågan är om förlossningen startar med vattenavgång tro?? Akta Hästen!//M

AstaKerstin sa...

en sådan underbar dröm att tyda, förslag tänk vattnet som dig själv och ditt liv.

Saring sa...

Hej fina! Nu har jag mailat dig :-*