torsdag, oktober 05, 2006

Buskroppen

Inget ont förtal om min kropp men den uppför sig inte schysst. Jag vill inte säga att den är knäpp men FÖRBANNAT OMEDGÖRLIG! Den trilskas och är allmänt barnslig. Ofoglig just när jag behöver rutiner som allra mest.

ÄL borde vara långt överstånden vid det här laget. Känner mig helt tom på allt vad hormoner heter. Men nördstickorna har inte visat nåt. Tänkte mest kolla lite sådär ovetenskapligt för statistikens skull om ÄL inträffar även om jag inte märker nåt. Men nä. De ger inte ens ett plutteutslag. Testar jag för tidigt? Försent? Eller hoppar det helt enkelt över?

Äh, jag skiter helt i att fortsätta kolla tror jag. Imorrn ska vi till ivf-kliniken. Kanske de har något kropps-uppfostrings-råd att ge!

Oj, vilket kasst tålamod jag har...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu säger jag till på skarpen till den mkt larviga ouppfostrade knaskroppen; SKÄRPNING PÅ BYGGET!!

annars jeeedringens!

//M mkt envis o bestämd bäst att lyda PRONTO