tisdag, oktober 24, 2006

Undrar om jag ska haka på collagetrenden...?

Okej, jag fattar. Det är helt klart INNE med collage av bilder. Jag är mé, jag är mé...inte! Kommer nog aldrig att göra några själv. För ska det göras så ska det naturligtvis göras helt själv med egna bilder och allt vad det innebär med friläggningar och hela midivippen. Såklart! Och det kommer jag aldrig i hela livet att ha tid att göra. Känner mig redan som ett enda stort ihopplock själv!

Så jag gissar att jag får stå över den här collagesnurren om inte extra tid råkar falla ner framför mig. Fortsätter istället titta på andra blogginnor som kämpar på och gör det så bra istället:

En mammas dag
Minks
Kerstin
Amandas shopping

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hann bara börja, och nu tänker jag nog sluta!

Det var kul att testa men; det tar mkt tid, jag är inte vidare värst bra på det. Får inte till det alls lika snyggt som tex AstridsMamma, och då får det vara!

Jag läser och njuter av andras istället!

Klippa och klistra med riktiga papper?? Kan man göra det? Blir man kladdig?? *asg*
//Maddekladd

psst kanske finns en siiiista jag tänker göra snart =O)

Cinks sa...

Nae, jag tänkte förstås collage i den virituella världen. Klipp och klista med riktiga papper gör jag förstås också gärna men då inte collage. Och jo, tar man riiikligt med lim blir man blir häääärligt kladdig =D

P.s. ser fram emot den sista =D

Anonym sa...

tjo