lördag, oktober 28, 2006

En halv hit och en halv dit

Mannen bonkar i väggen på våningen ovanför. Eftersom vi har pappväggar hör jag vartenda ord trots att jag sitter under trappen nedanför. "Du tar ju sönder hela väggen" upplyser F. "Jag håller ju på och river" svarar Mannen. Snart har vi en vägg mindre i huset. Typ nu!

Igår ringde marknadschefen och vill ha mig på halvtid. Jag kommer att få göra det jag helst vill på halvtid. Mitt jobb kommer alltså att bli betydligt mer än halvkul framöver. Däremot kommer det nog att bli halvdant med bloggandet, läsandet och kommenterandet på alla andras braiga bloggar. Men det är för en god sak och är det mesta enkelt!

Tar några kompletterande prover innan det blir dags för frysförsök. Missar därmed månadens stora händelse och satsar på en eskil eskimå i december istället. Har börjat en behandling hos akupunktör parallellt med behandlingen. Visst säger man att akupunktur kan förbättra chanserna vid en ivf men mesta är det för att hjälpa kroppen i balans; minska hjärtklappning, frusenhet och orolig nattsömn. Må bättre helt enkelt. Rätt!

Hälsar en halv Cinks på väg att bli hel

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du, shit liksom, grattis, värsta bästa liksom! Såklart att de vill ha dig!!! Vad innebär detta i förändring med arbetet? Tell me tell me.

Shit, vi måste ses snart!!!!
kramen//M