måndag, oktober 16, 2006

Cinks Vitae

Anställningsintervju. Det är inget jag går på särskilt ofta. Men imorrn är det dags.

Ikväll blir det till att pyssla & fixa med CV. Det ska finslipas, uppdateras och piffas till. Tänker inte be dig hålla tummarna, vet inte ens själv om det här är Thi Jåb Får Mi.

Trivs rätt bra där jag är idag och nya stället skulle innebära en hel del resa. Åt rätt håll i och för sig men lite bökigare resväg. Lite spännande ska det bli. Jag har helt rätt kompetens så nu återstår det att se om "vi" är rätt för "varandra".

Historien fortsätter...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Okej då håller jag inte tummarna rå =O) fast jag kan tänka på dig!!
kramen//M

Anonym sa...

Ohoj!
Jag skall också på intervju imorgon! Spännande, då får vi avlägga rapport zu morgen!
Godafton!

Anonym sa...

Men Å vad du har fint här ;) och vilken jättemysig blogg du har!! Tack till minks ... hittade hit via henne. Får jag möjligen lägga upp dig under mina länkar ... så jag hittar hit igen :)

Cinks sa...

Tack för 'inte'-tummarna från Minks och skickar en 'inte'-tumme tillbaka till Catten.

Apsilut, Christina. Du får gärna lägga upp mig. Jag ska med spänning kika in hos dig också =D

Anonym sa...

oj och oj vad jag har läst. Och vad jag har skrattat åt "been there, done that" ha ha! Det där med pengar som försvinner in i en massa märkliga affärsidéer på nätet (som fö bara, endast och enkom går ut på att skinna föräldrar på pengar och illasinnat skapa förutsättningar för världskrig i hemmet) .. jo, alltså, dom där internetsidorna ... tro mig, jag förlorade också pengar ute i cyberrymden med god hjälp av mina barn. Och vad GLAD jag blir när jag får bekräftat att jag förmodligen inte var vansinnigt elak och dum när jag lade upp en plan för konsekvenser. Du har ju gjort lika som jag gjorde! Eller ni har gjort. Perfa! Och om jag då skulle kunna vara lite facit så kan jag avslöja att det fungerade! Heureka! Men ack och ve vad det sved hos flickorna. Till slut släppte jag in dom på sidorna igen, med egna pengar (man kan ju faktiskt se på mobilspecen ...) och så tog jag dom pengarna från deras surt sparade slantar ... det fick dom att 1. lära sig hantera sidorna så småningom, 2. att helt tappa intresset för desamma. NU ska jag sova. Natti!

Anonym sa...

fast innan jag somnade skulle jag vilja veta vad det är för jobb du ska söka ;) man blir ju lite nyfiken!

Saring sa...

KUL med intervju! Även om det inte blir så att du väljer det här i slutändan, är det ju alltid spännande att kolla av sitt "marknadsvärde" so to speak :o)Så därför säger jag LÖCKA TE MÄ DE!