tisdag, oktober 03, 2006

Tokiga test

Plötsligt svämmar det över med en massa test. Här är ett test som jag hittade hos Binks och tyckte var rätt kul; ett personlighetstest gällande värderingar i jämförelse med andra. Och jag var....

LENA PH
med en trygghetsfaktor på 50%

- Du vill veta vad du får och föredrar överraskningar som är planerade. Eg.anm: Stämmer in a way. Mest för att jag knäppt nog är rädd för att bli besviken. Tror alltid att jag kan lista ut överraskningar i förväg...men det stämmer inte alls har det visat sig.

- Du blir ofta elakt kallad "typiskt svensk", men det gillar du. Eg.amn: har aldrig hört "typisk svensk" men däremot "inte grå men shablon"...men det är kanske samma sak.

- Ambitiös och engagerad. Du tänker själv, för det har magistern sagt att man ska. Eg.anm: ja, många tankar är det...osinande...

- Lämpliga yrken: Projektledare, Forskare, Bensinmacksföreståndare. Eg.amn: kanske nåt jag kan ta till mig i mina "vad-vill-jag-göra-med-mitt-liv" funderingar.

/Rulla in en Cinks och låt den rulla...

Inga kommentarer: