söndag, oktober 15, 2006

Härligger helga!

Här skulle det ha legat en mysbild på lördagens eftermiddagsfikabesök av Minks med barn. Men kameran glömdes bort, kanske för att vi hade just så mysigt att dokumentation kändes överflödig. Det gav dock lite försmak av vad som komma skall när vi blir äldre och ska bo så nära varandra. Då ska vi minsann spontanfika så fort tillfälle ges.

Här skulle det ha legat en bild på miraklet som skedde idag: vi fick en ny garageport installerad. Simsalabim! Eller som F uttryckte det "på BARA en timme!!!". Kameran ligger dock en trappa upp och jag orkar inte gå och hämta den så det får räcka med den här oändliga ovationen för våra vänner som ordnat en så fin bröllopspresent till oss!

Här skulle det ha legat en bild på Cinks sin tredje kilometer av drygt sex i löparspåret imorse. Jag hade av naturliga skäl inte med mig kameran men det hade blivit riktigt fina bilder av en härligt hög himmel och gulnande lönnlöv i morgonsolen.

Här skulle bilden som mannen tog på mig när jag red i fredags legat...och vänta...visst har jag väl den i datorn...ett ögonblick...Här är snyggbilden!



Cinks Bayard

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket märkligt men JA, vi glömmer ALLTID att ta bilder när vi ses. Eh nä inte alltid, minns förra midsommaraftn hehe, när vi visst inte gjorde annat än ta bilder och sjunga fulsånger mohahaha

men okej senaste gångerna... när vi nu är bloggyister, så har vi glömt la kamera!

Next time, and it will be soon!
//M